Wij bestaan sinds 1984 en kunnen nog steeds een betaalbare kinderopvang bieden voor onze klanten. Met 700 locaties en groeiend is het klantcontact een speerpunt. Onze ambities liegen er ook niet om, we willen de best gewaardeerde klantenopvang worden van Nederland.
Belangrijk bij Partou is de persoonlijke aandacht en dat moet zich dan ook vertalen in telefonisch contact vanuit onze afdelingen. We willen dus een verlengstuk zijn voor de 9000 medewerkers op de verschillende locaties om zodoende de klantverbinding en hun vragen professioneel op te lossen.
Op onze locatie in Amsterdam zat een relatief jong samengesteld team van 18 collega’s die zoekende waren naar de invulling van de persoonlijke aandacht en hoe om te gaan met weerstand aan de telefoon zowel bij de interne als externe klant.
We zijn uitgekomen bij HetWerkt. Na een telefonisch intake vanwege hun pragmatische insteek en flexibiliteit om maatwerkonderdelen toe te voegen.
Ons klantwaarderingcijfer ging gelijk 30% omhoog en samenwerking en uniformiteit aan de telefoon was gelijk zoveel beter als voorheen. Opmerkelijk was ook de bijwinst m.b.t. de onderlinge samenwerking en het begripsvermogen naar de klant toe. Dat vertaalde zich in oordeel loos luisteren en de noodzakelijke open grondhouding en professionaliteit waar we naar zochten.
Partou heeft gekozen voor twee keer 1 dag training. Dit was het makkelijkst om zo onze eigen landelijke planning rond te krijgen. Daarnaast heeft iedereen het Online Training KCC doorlopen van HetWerkt.