Wilt u meer weten over deze training?

Neem contact op

Programma training klantgericht telefoneren

  • Telefoonmethodieken;
  • Grip krijgt op het telefoongesprek;
  • Leren hoe u verwachtingsmanagement kunt hanteren;
  • Beladen gesprekken professioneel en effectief opvolgen en afhandelen;
  • Luistervaardigheden vergroten en empathisch leren luisteren;
  • Uw service- en beleefdheidsquotiënt vergroten;
  • Kennis nemen van de gangbare etiquette en factoren van professioneel telefoongebruik;
  • Professioneel de inkomende gesprekken aannemen en doorverbinden;
  • Met deze telefoontraining leert u het gesprek te leiden door
    de juiste vragen te stellen met effectieve vraagtechnieken.

Resultaat training klantgericht telefoneren

  • Uniforme afspraken maken over telefoonbehandeling;
  • Kennis nemen van alles wat er komt kijken bij telefoongesprekken;
  • Beter bewapend boze- en emotionele telefoongesprekken voeren;
  • De vier favoriete (schijn)bezwaren en drogredenen herkennen en pareren;
  • Zich gesprekstechnieken eigen maken om effectief vragen te stellen op het juiste moment;
  • Kennis nemen van aangereikte handvatten hoe u de werkelijke behoefte kunt doorgronden;
  • Inzicht krijgen in de menselijke- en psychologische achtergronden van een telefoongesprek;
  • Zich methodieken eigen maken hoe u effectief kunt omgaan met meerdere lastige types.

Aantal deelnemers
4 tot 6 personen.

Blended Trainingsvormen

  • Zelfstandig in een
    online programma;
  • Als 1-daagse of 2-daagse, afhankelijk van voorkennis;
  • Als programma van
    meerdere (2-4) dagdelen.

De inhoud stemmen wij af op organisatiedoel, kennis en ervaring, beschikbare tijd, leerstijl, budget en ontwikkelwens van de deelnemer(s).

Gerelateerde training

©2018 HetWerkt | Sitemap | Algemene voorwaarden | Privacy | Persberichten