Wil je meer weten over deze training?

Neem contact op

Trainingsinhoud

  • Telefoonmethodieken van theorie naar praktijk;
  • Hoe krijg je grip op het telefoongesprek;
  • Leren hoe je verwachtingsmanagement kunt hanteren van je klant;
  • Beladen gesprekken professioneel en effectief opvolgen en afhandelen;
  • Luistervaardigheden vergroten en empathisch leren luisteren;
  • Je eigen service-en beleefdheidsquotiënt vergroten;
  • Kennis nemen van de gangbare etiquette en factoren van professioneel telefoongebruik;
  • Professioneel de inkomende gesprekken aannemen en doorverbinden;
  • Met deze telefoontraining leer je het gesprek te leiden door de juiste vragen te stellen met effectieve vraagtechnieken.

Resultaat van de training

  • Je kunt uniforme afspraken maken over telefoonbehandeling;
  • Kennis nemen van alles wat er komt kijken bij telefoongesprekken;
  • Je bent beter bewapend boze- en emotionele telefoongesprekken te voeren;
  • De vier favoriete (schijn)bezwaren en drogredenen herkennen en pareren van relaties;
  • Zich gesprekstechnieken eigen maken om effectief vragen te stellen op het juiste moment;
  • Kennis nemen van aangereikte handvatten hoe je de werkelijke behoefte kunt doorgronden;
  • Inzicht krijgen in de menselijke- en psychologische achtergronden van een telefoongesprek;
  • Je hebt jezelf methodieken eigen gemaakt hoe je effectief kunt omgaan met meerdere lastige types;
  • Nu kan je echt je klant het gevoel geven van oprechte interesse.

Aantal deelnemers
4 tot 6 personen.

Blended Trainingsvormen

  • Zelfstandig in een
    online programma;
  • Als 1-daagse of 2-daagse, afhankelijk van voorkennis;
  • Als programma van
    meerdere (2-4) dagdelen.

Locatie
Regio Twente zoals Oldenzaal, Enschede, Hengelo en Almelo. Maar ook in Deventer en Zwolle

Gerelateerde training

©2018 HetWerkt | Sitemap | Algemene voorwaarden | Privacy | Persberichten