Nederlands

Wil je meer weten over deze training?

Neem contact op

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Rol en verantwoordelijkheid bepalen in klantgerichtheid;
  • Definitie geven aan “klant”;
  • Bepalen wat de waarden en normen zijn van klanten;
  • Randvoorwaarden van de organisatie vaststellen;
  • Klantgericht denken en klantgericht handelen;
  • Klantgerichte vaardigheden leren en leren luisteren;
  • Assertief communiceren en klantgericht blijven;
  • Klantgericht presenteren;
  • Behoefte bepaling van de klant vaststellen en vertalen eigen klantgericht werken;
  • Klantgerichte klachtenafhandeling leren toepassen;
  • Klantgericht nee zeggen;
  • Praktijksituaties en-voorbeelden;
  • Interne klantgerichte communicatie definiëren en implementeren.

Resultaat

  • Je brengt de klantgerichtheid van jullie organisatie naar een hoger niveau;
  • Je kent de aspecten van klantvriendelijkheid en klantgerichtheid;
  • Jij kunt klantgerichtheid vertalen naar je dagelijkse werkzaamheden op de werkvloer;
  • Je hebt inzicht in de wensen en behoeften van de interne en externe klanten en op welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen;
  • Je hebt inzicht in je persoonlijke stijl van klantgericht werken en in praktijk gebracht;
  • Je kan op positieve wijze met klachten omgaan, zodat een goede relatie gewaarborgd blijft.

Specificaties

Aantal deelnemers
4 tot 6 personen.

Blended Trainingsvormen

  • Als 1-daagse of 2-daagse, afhankelijk van voorkennis;
  • Als maatwerk programma in meerdere (2-4) dagdelen.

Locatie
Regio Twente zoals Oldenzaal, Enschede, Hengelo en Almelo. Maar ook in Deventer en Zwolle

Gerelateerde training

©2018 HetWerkt | Sitemap | Algemene voorwaarden | Privacy | Persberichten